Odczyny fototoksyczne i fotoalergiczne jako konsekwencja miejscowego stosowania niesteroidowych leków przeciwzapalnych

Jarosław Woroń, Jerzy Wordliczek
Czasopismo: "Terapia" nr 3 (374) 2019 strona 54-58
Terapia DERMATOLOGIA I WENEROLOGIA ALERGOLOGIA CHOROBY WEWNĘTRZNE HIPERTENSJOLOGIA MEDYCYNA RODZINNA NLPZ działania niepożądane fotoalergia fototoksyczność

Reakcje fototoksyczne występują u większości osób wystawionych na działanie substancji fototoksycznej i promieniowania.

Odczyny fototoksyczne i fotoalergiczne jako konsekwencja miejscowego stosowania niesteroidowych leków przeciwzapalnych

Zobacz dalszy ciąg: Zaloguj się i przeczytaj pełną treść artykułu



Mam już konto, chcę przejść dalej.

chcę się zalogować

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się bezpłatnie i otrzymaj dostęp do:

  • niekomercyjnego biuletynu informacyjnego Goniec Medyczny. Trzy razy w tygodniu otrzymasz przegląd najbardziej interesujących informacji ze świata medycyny i farmacji,
  • pełnych tekstów artykułów z wybranych polskich i zagranicznych czasopism naukowych,
  • aktualnego kalendarza zjazdów, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń medycznych.

chcę założyć nowe konto

Przeczytaj także

więcej chevron_right

Inne z tego czasopisma

Inne z tej dziedziny